7 kļudas, ko pieļauj klubu vadītāji, veidojot funkcionālo zonu

7 kļudas, ko pieļauj klubu vadītāji, veidojot funkcionālo zonu

Viens no vadošajiem fitnesa inventāra ražotājiem Escape atšķiras no saviem konkurentiem ar to, ka ir vērsti uz aktuaitāšu izpēti fitnesa industrijā, lai tās ieviestu jauno produktu izveidē un dizainā, kas savukārt tiek darīts, lai rādītu kvalitatīvu un konkurētspējīgu produktu klāstu. Iegūtās zināšanas un pieredze darbā ar klientiem visā pasaulē ir ļavusi Escape apkopot 7 visizplatītākās kļūdas funkcionālo treniņu zonas veidošanā, kuras pieļauj sporta klubu vadītāji.

 

  1. Klubam nav skaidras vīzijas

Skaidri jāzina, kādus cilvēkus vēlies un nevēlies piesaistīt kā kluba apmeklētājus. Jāņem vērā arī apkārtnē pastāvošā konkurence un jāizvērtē, ko cilvēki vēlas no sporta kluba un kas viņiem vēl nav pieejams, lai tas būtu kā unikāls piedāvājums. Sākumā pievērs uzmanību klientu aptaujām vai izteiktajām atsauksmēm. Ja sporta klubs jau darbojas, tad kluba treneri, kas ikdienā komunicē ar klientiem, noteikti zinās, par apmeklētāju mērķiem un ekspektācijām no fitnesa nodarbībām, aktuālajām fitnesa tendencēm, jauno un interesanto treniņu aprīkojumu un par to, kādi nodarbību veidi piesaista cilvēkus. Klubu vīzijai ir jābūt orientētai uz klientiem!

  1. Inventārs, kas nav piemērots kluba mērķa auditorijai

Kad mērķauditorija ir noteikta, ir svarīgi nodrošināt nepieciešamo aprīkojumu, lai klienti spētu sasniegt savus mērķus un progresēt.

Vienmēr jāietur balans starp aprīkojumu, kas piemērots cilvēkiem ar dažādu sagatavotības līmeni un arī specifiskāku inventāru, kas palīdzes dažadot treniņus un saglabāt cilvēku interesi, redzot progresu. Jāatceras arī par treneriem – viņiem jāmāk pielāgot vingrinājumu ar jebkuru inventāru klienta spējām.

  1. Parāk standartizēts kluba izskats

Ja sporta kluba dizains, trenežieru un aprīkojuma izvietojums būs pārdomāts, klientiem būs daudz patīkamāk atgriezties vēlreiz šajā klubā. Apmelētājiem ir svarīga viņu pieredze un kādas ir bijušas sajūtas treniņa laikā, cilvēki ir gatavi piemaksāt par abonementu tikai tāpēc, ka klubā ir interesants apgaismojums, pārdomāts dizains ar 3D elementiem u.c – viss tas, kas padara treniņu par interesantu un iedvesmojošu processu.

  1. Nekompetenti treneri

Jau  dibināšanas fazēir nepieciešams piesaistīt sertificētus un entuziastiskus trenerus, jo viņi ir kā vistiešākie sporta kluba pārstāvji. Ja klubā būs treneris vai zāles instruktors, kurš vienmēr spēs paskaidrot, kā izmantot zālē esošo aprīkojumu, pielāgot to klienta sagatavotības līmeņi un kā progrezēt ar to, tad apmeklētāji nesīs pozitīvas atsauksmes arī ārpus sporta kluba, kas piesaistīs jaunus klientus.

  1. Neefektīvas vai nesaistošas treniņu programmas

Apmeklētājiem nepieciešams piedāvāt arī treniņu programmas, pēc kurām vadoties, būs iespēja progresēt. Grupu nodarbības ir viens no veidiem, kā cilvēkiem palīdzēt sasniegt savu mērķi, saņemot motivāciju gan no treneriem, gan no citiem nodarbības dalībniekiem. Cilvēks pats var izvēlēties, kura nodarbība ir viņam piemērotākā, vadoties pēc nosaukuma vai tās apraksta, tāpēc tiem jābūt skaidriem un iedvesmojušiem, jāatceras arī, ka piedāvājumam jāmainas līdz ar laiku, lai saglabātu klientos interesi un motivāciju. Inovatīvs piedāvājums tavā sporta klubā var būt arī FunXtional interaktīvā treniņu stacija, kur apmeklētājs pats var izvēlēties savam līmenim un mērķim atbilstošu programmu.

  1. Komunikācijas trūkums

Kad visi svarīgākie priekšnoteikumi ir pārdomāti un realizēti, vērts pievērsties nelielām, bet svarīgām niansēm. Sociālie tīkli ir lieliska platforma, kur komunicēt ar esošajim un potenciālajiem klientiem. Sporta kluba Twitter, Instagram, Facebook lapas ļauj klientiem izteikt savu viedokli par klubu, savukārt klubs var ziņot klientiem par jauniem un izdevīgiem piedāvājumiem, rīkot izaicinājumus vai secensības, iedvesmot cilvēkus apmeklēt klubu biežāk un ieteikt to citiem.

  1. Darīt vienas un tās pašas lietas

Fitnesa sfēra vienmēr mainās: parādās jauni klubi, produkti, nodarbības, intereses un saistošie elementi, tāpēc jāmainās arī pašam sporta klubam, atbilstoši valdošajām tendencēm un savas mērķa auditorijas interesēm sportā. Pēc iespējas aktīvāk ir jāinteresējas par klientu labsajūtu un iespējams jau šodien vairāki kluba apmeklētāji varēs ieteikt, kādu jaunu grupu nodarbības konceptu tie vēlētos redzēt tavā sporta klubā.

Analizējot šīs septiņas kļūdas, Escape vēlas, lai sporta klubu vadītājiem ir visas nepieciešamās vadlīnijas, lai spētu izveidot aktuālu, efektīvu un saistošu funkcionālo zonu kluba apmeklētājiem. Escape piedāvā visu nepieciešamo – sākot no idejas un padomiem, beidzot ar nepieciešamajiem fitnesa aksesuāriem, lai realizētu visas ekspektācijas!