Iepriekšējā rakstā iepazīstinājām Jūs ar 10 iemesliem, kāpēc Boutique fitnesa studijas ir pelnošs bizness. Šoreiz vēlamies dalīties ar 4 veiksmes stāstiem, lai Jums pierādītu iepriekšējā raksta patiesumu ar reāliem piemēriem.

  1. Atlantic Coast Atthletic Clubs (ACAC) – Edge

ACAC atvēra savu pirmo klubu 1984. gadā un kopš tā laika viņiem ir 11 klubu ķēde, premium labsajūtu un fitnesa centri Virdžīnijā, Merilendā un Pensilvānijā. 2015. gadā kompānija izveidoja Boutique fitnesa studiju – Edge, kura piedāvā trīs atšķirīgus virzienus – jogu, riteņbraukšanu un jauno atlētu sniegumu attīstīšanu.

Intervijā ACAC galvenais izpilddirektors Gregs Vells (Greg Wells) atklāja, ka ir bijuši divi iemesli, kāpēc atvērt tieši Boutique tipa fitnesa studiju – pirmais iemesls bija tas, ka tas bija kaut kas jauns un tendenču tirgū ātri vien kļuva pieprasīts, bet otrs iemesls bija jaunu attīstības leņķu meklēšana – uzņēmuma vadība vēlējās redzēt vai ACAC veiksmīgi varēs darboties gan veselības klubu biznesā, gan Boutique. Tas esot bijis papildinājums jau esošajam piedāvājumam. Gregs atklāj, ka patiesībā klientu un patērētāju prātos bija ļoti grūti integrēt jaunu konceptu – visi bija pieraduši, ka ACAC strādā ar lielām grupām, bet šis bija kaut kas pilnīgi pretējs jau esošajam.

Kā ieteikumu tiem, kas vēlas atvērt Boutique studijas ACAC izpilddirektors Gregs iesaka vispirms pārliecināties, ka esat izvēlējušies pareizo piedāvājumu, ko sniegt klientiem un spēsiet nodrošināt atmosfēru atbilstoši tam. Nākamais solis ir pārliecināties, ka Jums būs ļoti talantīgi instruktori, kas spēs iedvesmot klientus, lai tie atkārtoti apmeklētu Jūsu studiju.

  1. The Third Space – Another_Space

The Third Space darbojas četri Premium klubi Londonas centrā, kas tiek definēti kā augstas klases sporta klubi ar visaptverošu programmu. 2016. gada maijā tika atklāts Boutique fitnesa klubs Another_Space, kurš nodrošina treniņus riteņbraukšanā, HIIT un jogā.

The Third Space galvenais izpilddirektors Kolins Vagets (Colin Waggett) atklāj, ka lēmumu atvērt Boutique fitnesa studiju ir balstījies uz mērķauditorijas novērošanu – jaunieši, pilsētvides profesionāļi meklē jaunas un stilīgas pieredzes, kas saskanētu ar viņu dzīvesveidu. Riteņbraukšana, HIIT un joga tika izvēlēta arī balstoties tieši uz aktivitātēm, kas ir populāras mērķauditorijai.

Kolins uzsver, ka galvenā atšķirība starp Boutique fitnesa studiju un Premium klubu ir kvalitāte un instruktoru profesionālisms. Instruktoram Boutique fitnesa studijā ir jābūt ļoti neparastam, viņam ir jāmāk savas nodarbības vadīt tā, lai cilvēki gribētu atgriezties. Boutique studijas prasa vairāk disciplinētu koncentrēšanos uz sociālo iesaisti un komunikāciju ar klientu. Vēl viena būtiska atšķirība ir tā, ka tradicionālā sporta klubā ir nozīmīga pārdošana, bet studijā ir svarīga programmas kvalitāte, atmosfēra studijā un saliedētiskums, kas veicina klientu vēlmi atgriezties nodarbībās.

  1. Pure Gym – Pure Ride

Pure Gym ir Lielbritānijas lielākais veselības kluba ekspluatants. 2016. gada janvārī uzņēmums spēra soli uz priekšu un izveidoja pirmo Boutique fitnesa studiju zīmolu savā fitnesa klubu ķēdē – Pure Ride. Studija piedāvā 60 premium riteņbraukšanas nodarbības katru nedēļu divās studijās. Pure Gym svarīgākā misija ir padarīt fitnesu pieejamu tik daudziem cilvēkiem, cik vien iespējams.

Francine Davis, stratēģijas un komercijas departamenta direktors, atklāj, ka veidot Boutique tipa studiju Pure Gym izlēmuši divu iemeslu dēļ – klienti arvien biežāk meklēja pieejamākus, specializētākus fitnesa treniņus ar konceptu „maksā par to, ka apmeklē”. Otrs iemesls – sekošana līdzi fitnesa tendencēm, tika saprasts, ka tirgus ir mainījies un patērētāju vēlmes arī, līdz ar to uzņēmums vēlējās mainīties līdzi šīm tendenču izmaiņām.

Uz jautājumu, kādas ir galvenās atšķirības starp zemo izmaksu klubiem un Boutique tipa studijām, Francine Davis atbild, ka Boutique studijās ir ļoti svarīga komunikācija un kopienas sajūta. Emocionālā saikne starp instruktoru un klientiem ir ievērojami svarīgāka strādājot Boutique tipa studijā nekā tradicionālajā sporta klubā. Klienti vēlas doties garīgā un fiziskā ceļojumā – viņi vēlas sasniegt virsotnes.

  1. Fitness First Middle East – XFIT

Fitness First Middle East pieder Landmark Group un darbojas neatkarīgi no pārējām pasaules ķēdēm. Viņi nesen ieviesa funkcionālo apmācību Boutique studiju un ar to papildināja savu ierasto piedāvājumu.

XFit trīs vienā koncepcija: viena studija, kura ir sadalīta trīs atsevišķās zonās – LIFT zonā, BOX zona un HIIT zona. Studiju var izmantot kā pilnīgi atvērtu un izmantot visas trīs zonas vai arī sadalīt to trīs atsevišķās telpās, kur ļaut trīs klasēm darboties vienlaicīgi. Treniņi ir dinamiski 30 līdz 45 minūšu ilgi profesionālu instruktoru vadībā.

Georgs Floks (Georde Flooks) galvenais izpilddirektors atzīst, ka kopš Boutique studija XFit ir atvērta, tā ir pārsniegusi sākotnējās cerības. XFit vadība ir pārliecināta, ka pēc pirmā darbības gada studija pārsniegs visas finanšu prognozes.

Runājot par galvenajām atšķirībām starp tradicionāliem sporta klubiem un Boutique, Georgs uzsver, ka Boutique tipa studijas piedāvā klientiem lielāku elastību, tā ir daudz efektīvāka nekā tradicionālie sporta klubi. Ir jāņem vērā, ka Boutique studijas klienti izmanto atšķirīgu iemeslu dēļ un katram dalībniekam ir nepieciešama individuāla pieeja.

 

Mēs iepazīstinājām Jūs ar 4 veiksmīgiem stāstiem par to, kā Boutique studijas ir nesušas uzņēmumiem ienākumus īsā laika periodā. 4 dažādas Boutique tipa studijas dalījās ar saviem padomiem par to, kāpēc ir vērts veidot šādu studiju nevis tradicionālo sporta zāli. Bet diemžēl ne visi Boutique studiju stāsti ir veiksmīgi – nākamās nedēļas bloga rakstā lasi, kāpēc dažreiz veiksme pārvēršas par neveiksmi.