Sociālie tīkli veido saikni starp sporta klubu un  cilvēkiem no visas pasaules, taču, kad iet runa par tuvumā esošajiem klientiem, ir jāpievērš uzmanība arī citiem veidiem, kā vislabāk uzrunāt topošos un jau esošos kluba apmeklētājus. Tradicionālie mārketinga aktivitātes, piemēram, bukletu izsūtīšana un mērķauditorijai saistošu pasākumu organizēšana, ļauj koncentrēties tikai uz apkārtnē esošajiem potenciālajiem klientiem, necīnoties par uzmanību ar desmit citiem pilsētā un valstī esošajiem klubiem.

Nepievērsiet uzmanību tikai sociālajiem medijiem. Tā vietā izmantojiet dažādu pieeju. Izmantojot sociālos medijus, veidojiet atpazīstamību ārpus savas pilsētas un tradicionālo mārketingu, lai konkrētāk pievērstos apkaimē esošajiem potenciālajiem klientiem.

Organizējiet pasākumus

Viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt potenciālos klientus, ir satikt viņus klātienē – ko tādu neļauj sociālie plašsaziņas līdzekļi. Ieguvumi biznesam no pasākumu rīkošanas ietver:

  • Zīmola atpazīstamību
  • Telpas demonstrēšanu
  • Sabiedrisko attiecību stiprināšanu
  • Uzticības veidošanu

Ja budžets ir ierobežots vai nav laika vadīt šāda veida pasākumu, otrs variants ir apmeklēt vai atbalstīt citus pasākumus, piemēram, sacensības vai sporta pasākumus. Svarīgi ir tikai zināt, kur atradīsies potenciālie klienti.

Izmantojiet tiešos pasta ziņojumus

Iespējams, cilvēki pārbauda savu e-pastu vairāk nekā 10 reizes dienā, taču tas nenozīmē, ka tas ir labākais veids, kā sasniegt potenciālo klientu. Pārpildītās elektroniskās pastkastes un varbūtība, ka nosūtītais e-pasts nonāks surogātpasta sadaļa, nozīmē, ka neatkarīgi no tā, cik reizes dienā cilvēks pārbauda savu elektronisko pastu, vienmēr pastāv iespēja, ka nosūtītā ziņa paliks nepamanīta.

Tā vietā, lai paļautos tikai uz elektronisko pastu, sūtot ziņojumus par jaunumiem un atlaižu piedāvājumus, izmēģini tiešos pasta sūtījumus. Tie nonāk tieši jūsu klienta mājās, padarot tos vēl efektīvākus nekā elektroniskos sūtījumus. Turklāt 60 procenti uzņēmumu, kuri izmanto tiešos pasta sūtījumus, norāda, ka tieši šāds mārketinga veids rada lielākos ienākumus un rezultātus.

Sociālie mediji ir vērtīgs rīks visiem uzņēmumiem, taču, lai izveidotu saikni ar vietējiem klientiem, jāapsver doma arī par tradicionālajiem mārketinga pasākumiem. Parādiet potenciālajam klientam, kas jūs esat, un dariet viņam zināmu, ka atrodaties netālu, un iespējams tas būs ilggadējs kluba pameklētājs.