7 kļudas, ko pieļauj klubu vadītāji, veidojot funkcionālo zonu
Viens no vadošajiem fitnesa inventāra ražotājiem Escape atšķiras no saviem konkurentiem ar to, ka ir vērsti uz aktuaitāšu izpēti fitnesa industrijā, lai tās ieviestu jauno produktu izveidē un dizainā, kas savukārt tiek darīts, lai rādītu kvalitatīvu un konkurētspējīgu produktu klāstu. Iegūtās zināšanas un pieredze darbā ar klientiem visā pasaulē ir ļavusi Escape apkopot 7 visizplatītākās kļūdas funkcionālo treniņu zonas veidošanā, kuras pieļauj sporta klubu vadītāji.
- Klubam nav skaidras vīzijas
Skaidri jāzina, kādus cilvēkus vēlies un nevēlies piesaistīt kā kluba apmeklētājus. Jāņem vērā arī apkārtnē pastāvošā konkurence un jāizvērtē, ko cilvēki vēlas no sporta kluba un kas viņiem vēl nav pieejams, lai tas būtu kā unikāls piedāvājums. Sākumā pievērs uzmanību klientu aptaujām vai izteiktajām atsauksmēm. Ja sporta klubs jau darbojas, tad kluba treneri, kas ikdienā komunicē ar klientiem, noteikti zinās, par apmeklētāju mērķiem un ekspektācijām no fitnesa nodarbībām, aktuālajām fitnesa tendencēm, jauno un interesanto treniņu aprīkojumu un par to, kādi nodarbību veidi piesaista cilvēkus. Klubu vīzijai ir jābūt orientētai uz klientiem!
- Inventārs, kas nav piemērots kluba mērķa auditorijai
Kad mērķauditorija ir noteikta, ir svarīgi nodrošināt nepieciešamo aprīkojumu, lai klienti spētu sasniegt savus mērķus un progresēt.
Vienmēr jāietur balans starp aprīkojumu, kas piemērots cilvēkiem ar dažādu sagatavotības līmeni un arī specifiskāku inventāru, kas palīdzes dažadot treniņus un saglabāt cilvēku interesi, redzot progresu. Jāatceras arī par treneriem – viņiem jāmāk pielāgot vingrinājumu ar jebkuru inventāru klienta spējām.
- Parāk standartizēts kluba izskats
Ja sporta kluba dizains, trenežieru un aprīkojuma izvietojums būs pārdomāts, klientiem būs daudz patīkamāk atgriezties vēlreiz šajā klubā. Apmelētājiem ir svarīga viņu pieredze un kādas ir bijušas sajūtas treniņa laikā, cilvēki ir gatavi piemaksāt par abonementu tikai tāpēc, ka klubā ir interesants apgaismojums, pārdomāts dizains ar 3D elementiem u.c – viss tas, kas padara treniņu par interesantu un iedvesmojošu processu.
- Nekompetenti treneri
Jau dibināšanas fazēir nepieciešams piesaistīt sertificētus un entuziastiskus trenerus, jo viņi ir kā vistiešākie sporta kluba pārstāvji. Ja klubā būs treneris vai zāles instruktors, kurš vienmēr spēs paskaidrot, kā izmantot zālē esošo aprīkojumu, pielāgot to klienta sagatavotības līmeņi un kā progrezēt ar to, tad apmeklētāji nesīs pozitīvas atsauksmes arī ārpus sporta kluba, kas piesaistīs jaunus klientus.
- Neefektīvas vai nesaistošas treniņu programmas
Apmeklētājiem nepieciešams piedāvāt arī treniņu programmas, pēc kurām vadoties, būs iespēja progresēt. Grupu nodarbības ir viens no veidiem, kā cilvēkiem palīdzēt sasniegt savu mērķi, saņemot motivāciju gan no treneriem, gan no citiem nodarbības dalībniekiem. Cilvēks pats var izvēlēties, kura nodarbība ir viņam piemērotākā, vadoties pēc nosaukuma vai tās apraksta, tāpēc tiem jābūt skaidriem un iedvesmojušiem, jāatceras arī, ka piedāvājumam jāmainas līdz ar laiku, lai saglabātu klientos interesi un motivāciju. Inovatīvs piedāvājums tavā sporta klubā var būt arī FunXtional interaktīvā treniņu stacija, kur apmeklētājs pats var izvēlēties savam līmenim un mērķim atbilstošu programmu.
- Komunikācijas trūkums
Kad visi svarīgākie priekšnoteikumi ir pārdomāti un realizēti, vērts pievērsties nelielām, bet svarīgām niansēm. Sociālie tīkli ir lieliska platforma, kur komunicēt ar esošajim un potenciālajiem klientiem. Sporta kluba Twitter, Instagram, Facebook lapas ļauj klientiem izteikt savu viedokli par klubu, savukārt klubs var ziņot klientiem par jauniem un izdevīgiem piedāvājumiem, rīkot izaicinājumus vai secensības, iedvesmot cilvēkus apmeklēt klubu biežāk un ieteikt to citiem.
- Darīt vienas un tās pašas lietas
Fitnesa sfēra vienmēr mainās: parādās jauni klubi, produkti, nodarbības, intereses un saistošie elementi, tāpēc jāmainās arī pašam sporta klubam, atbilstoši valdošajām tendencēm un savas mērķa auditorijas interesēm sportā. Pēc iespējas aktīvāk ir jāinteresējas par klientu labsajūtu un iespējams jau šodien vairāki kluba apmeklētāji varēs ieteikt, kādu jaunu grupu nodarbības konceptu tie vēlētos redzēt tavā sporta klubā.
Analizējot šīs septiņas kļūdas, Escape vēlas, lai sporta klubu vadītājiem ir visas nepieciešamās vadlīnijas, lai spētu izveidot aktuālu, efektīvu un saistošu funkcionālo zonu kluba apmeklētājiem. Escape piedāvā visu nepieciešamo – sākot no idejas un padomiem, beidzot ar nepieciešamajiem fitnesa aksesuāriem, lai realizētu visas ekspektācijas!
Tags In
Related Posts
Leave a Reply Cancel reply
Meklēt
Kategorijas
Tagi
Arhīvs
- September 2023
- July 2022
- October 2021
- January 2021
- December 2020
- November 2020
- October 2020
- March 2020
- February 2020
- January 2020
- November 2019
- August 2019
- July 2019
- May 2019
- April 2019
- January 2019
- November 2018
- October 2018
- September 2018
- June 2018
- May 2018
- March 2018
- February 2018
- January 2018
- December 2017
- November 2017
- October 2017
- September 2017
- August 2017
- July 2017
- June 2017
- May 2017
- April 2017
- January 2016
- December 2015
- November 2014
- October 2014
- September 2014
- June 2014
- May 2014
- April 2014
- March 2014
- February 2014
- January 2014
- November 2013
- October 2013
- September 2013
- August 2013
- July 2013
- June 2013
- May 2013
- April 2013
- March 2013
- February 2013
- January 2013
- December 2012
- November 2012
- October 2012
- September 2012
- July 2012
- May 2012
- April 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- February 2011
- January 2011
- December 2010