Digitālās inovācijas krasi maina visu nozaru (un pasaules) darbību. Lai iepirktos, vairs nav jādodas uz lielveikalu – to ērti var izdarīt mājās. Dažādas mobilās aplikācijas zibenīgi spēj savienot ar taksometra vadītāju, “nestopējot” uz ielas. Pat lauksaimniekiem ir lauksaimniecības pārvaldīšanas programmatūras, kas palīdz ikdienas darbos.

Arī fitnesa joma nav imūna pret šo digitalizāciju. Digitalizācija nav tikai tas, kādas aplikācijas cilvēki izmanto savos viedtālruņos treniņa laikā un kādas ierīces tie nēsā uz rokām. Tagad fitnesa klubi var ieviest jaunākās tehnoloģijas, lai uzlabotu gandrīz visus ikdienas darbus.

LABĀKA IZPRATNE PAR KLIENTU MĒRĶIEM

Detalizēta informācija par fitnesa kluba apmeklētāju mērķiem ir būtiska, lai palīdzētu tos sasniegt un cilvēki maksimāli izmantotu visas iespējas, kuras sniedz sporta klubs, lai tos sasniegtu. Tas ir iespējams, izmantojot aplikācijas, kurās klientam ir iespēja izvēlēties sev vēlamo mērķi. Piemēram, interaktīvā stacija FunXtion ļauj izvēlēties gan vēlamo mērķi, gan fiziskās sagatavotības līmeni un treniņa veidu. FunXtion piedāvā dažādus individuālos un grupas uzdevumus ar un bez aprīkojuma, treniņus gan sporta zālē, gan ārpus tās, un dažādus taimerus, var sekot līdzi progresam, un aktivitātēm, kuras ir izpildītas, un ievietot rezultātus sociālajos tīklos. Zinot sava kluba apmeklētāju mērķus, ir daudz vieglāk saprast, kādas grupu nodarbības būtu jāievieš, lai tās būtu pieprasītas un aktuālas klientiem.

VIEGLĀKA KOMUNIKĀCIJA AR APMEKLĒTĀJIEM

Pastāvīga komunikācija ar fitnesa kluba apmeklētājiem veicina klietnu lojalitāti. Digitālās tehnoloģijas visdažādākajos veidos iesaista klientus fitnesa kluba dzīvē, piemēram, fitnesa ierīce Myzone piedāvā ne tikai sekot savam pulsam mobilajā aplikācijā, bet arī iesaistīties dažādās aktivitātēs, sacensībām un uzdevumos kopā ar kluba treneriem vai draugiem. Arī FunXtion stacija piedāvā mobilo aplikāciju, kur klientu darbībām var sekot arī treneris, tādā veidā veidojot vēl ciešākas attiecības ar kluba treneri. Šāda veida aplikācijas ļauj trenerim sastādīt treniņa programmu katram klientam un klients var atzīmēt, kuru treniņu viņi jau ir izpildījuši.

Arī komunikācija, izmantojot, e-pastus, ir ērts veids, kā informēt kluba apmeklētājus par aktuālajiem piedāvājumiem, pasākumiem, grupu nodarbībām, kluba izaicinājumiem un daudz ko citu.

ORGANIZĒTA TEHNISKĀS APKOPES UZDEVUMU IZSEKOŠANA

Trenažieri, kas ir nolietoti, nav tīri vai vispār nedarbojas, ir ārkārtīgi nepatīkama parādība fitnesa kluba apmeklētājiem. Lai katrs treniņš būtu kā pozitīva pieredze, kluba vadītājiem tiek piedāvātas uzdevumu pārvaldības programmatūras, kuras ļauj viegli pārvaldīt kluba personāla darba uzdevumus. Uzdevumu plānotājā var iekļaut arī tādus uzdevumus kā apgaismojuma nomainīšanu un jaunu dvieļu nomaiņu.

DETALIZĒTA TRENAŽIERU IZMANTOŠANAS UZRAUDZĪBA

Trenažieri, kuri ir savienoti ar internetu, var daudz pateikt par cilvēkiem, kuri tos izmanto. Šāda informācija tiek uzkrāta aktīvās pārvaldības programmatūrās . Kā piemēru var minēt Life Fitness jauno aplikāciju Halo, kas uzrāda, kurā laikā fitnesa klubs tiek noslogots visvairāk un kurā laikā apmeklētāju skaits ir vismazākais. Ar tās palīdzību var sekot kardiotrenažieru statistikai – kuri trenažieri tiek noslogoti visvairāk un kuri ir mazāk populāri apmeklētāju vidū. Ja sporta klubā tiek noslogoti velotrenažieri, iespējams ir vērts apdomāt ideju par virtuālajām velo grupu nodarbībām. Tas var palīdzēt noteikt trenažieru lietojamību un prognozēt nākotnes lēmumus par pirkumiem.

Šie ir tikai daži veidi, kā digitālās tehnoloģijas tiek izmantotas fitnesa jomā. Nedomājiet, ka tuvākajā laikā šīs inovācijas kļūs neaktuālas. Fitnesa nākotne lielā mērā balstās uz vēl lielākām inovācijām!