ČETRI VEIDI, KĀ DIGITĀLĀS TEHNOLOĢIJAS MAINA SPORTA KLUBU DARBĪBU
Digitālās inovācijas krasi maina visu nozaru (un pasaules) darbību. Lai iepirktos, vairs nav jādodas uz lielveikalu – to ērti var izdarīt mājās. Dažādas mobilās aplikācijas zibenīgi spēj savienot ar taksometra vadītāju, “nestopējot” uz ielas. Pat lauksaimniekiem ir lauksaimniecības pārvaldīšanas programmatūras, kas palīdz ikdienas darbos.
Arī fitnesa joma nav imūna pret šo digitalizāciju. Digitalizācija nav tikai tas, kādas aplikācijas cilvēki izmanto savos viedtālruņos treniņa laikā un kādas ierīces tie nēsā uz rokām. Tagad fitnesa klubi var ieviest jaunākās tehnoloģijas, lai uzlabotu gandrīz visus ikdienas darbus.
LABĀKA IZPRATNE PAR KLIENTU MĒRĶIEM
Detalizēta informācija par fitnesa kluba apmeklētāju mērķiem ir būtiska, lai palīdzētu tos sasniegt un cilvēki maksimāli izmantotu visas iespējas, kuras sniedz sporta klubs, lai tos sasniegtu. Tas ir iespējams, izmantojot aplikācijas, kurās klientam ir iespēja izvēlēties sev vēlamo mērķi. Piemēram, interaktīvā stacija FunXtion ļauj izvēlēties gan vēlamo mērķi, gan fiziskās sagatavotības līmeni un treniņa veidu. FunXtion piedāvā dažādus individuālos un grupas uzdevumus ar un bez aprīkojuma, treniņus gan sporta zālē, gan ārpus tās, un dažādus taimerus, var sekot līdzi progresam, un aktivitātēm, kuras ir izpildītas, un ievietot rezultātus sociālajos tīklos. Zinot sava kluba apmeklētāju mērķus, ir daudz vieglāk saprast, kādas grupu nodarbības būtu jāievieš, lai tās būtu pieprasītas un aktuālas klientiem.
VIEGLĀKA KOMUNIKĀCIJA AR APMEKLĒTĀJIEM
Pastāvīga komunikācija ar fitnesa kluba apmeklētājiem veicina klietnu lojalitāti. Digitālās tehnoloģijas visdažādākajos veidos iesaista klientus fitnesa kluba dzīvē, piemēram, fitnesa ierīce Myzone piedāvā ne tikai sekot savam pulsam mobilajā aplikācijā, bet arī iesaistīties dažādās aktivitātēs, sacensībām un uzdevumos kopā ar kluba treneriem vai draugiem. Arī FunXtion stacija piedāvā mobilo aplikāciju, kur klientu darbībām var sekot arī treneris, tādā veidā veidojot vēl ciešākas attiecības ar kluba treneri. Šāda veida aplikācijas ļauj trenerim sastādīt treniņa programmu katram klientam un klients var atzīmēt, kuru treniņu viņi jau ir izpildījuši.
Arī komunikācija, izmantojot, e-pastus, ir ērts veids, kā informēt kluba apmeklētājus par aktuālajiem piedāvājumiem, pasākumiem, grupu nodarbībām, kluba izaicinājumiem un daudz ko citu.
ORGANIZĒTA TEHNISKĀS APKOPES UZDEVUMU IZSEKOŠANA
Trenažieri, kas ir nolietoti, nav tīri vai vispār nedarbojas, ir ārkārtīgi nepatīkama parādība fitnesa kluba apmeklētājiem. Lai katrs treniņš būtu kā pozitīva pieredze, kluba vadītājiem tiek piedāvātas uzdevumu pārvaldības programmatūras, kuras ļauj viegli pārvaldīt kluba personāla darba uzdevumus. Uzdevumu plānotājā var iekļaut arī tādus uzdevumus kā apgaismojuma nomainīšanu un jaunu dvieļu nomaiņu.
DETALIZĒTA TRENAŽIERU IZMANTOŠANAS UZRAUDZĪBA
Trenažieri, kuri ir savienoti ar internetu, var daudz pateikt par cilvēkiem, kuri tos izmanto. Šāda informācija tiek uzkrāta aktīvās pārvaldības programmatūrās . Kā piemēru var minēt Life Fitness jauno aplikāciju Halo, kas uzrāda, kurā laikā fitnesa klubs tiek noslogots visvairāk un kurā laikā apmeklētāju skaits ir vismazākais. Ar tās palīdzību var sekot kardiotrenažieru statistikai – kuri trenažieri tiek noslogoti visvairāk un kuri ir mazāk populāri apmeklētāju vidū. Ja sporta klubā tiek noslogoti velotrenažieri, iespējams ir vērts apdomāt ideju par virtuālajām velo grupu nodarbībām. Tas var palīdzēt noteikt trenažieru lietojamību un prognozēt nākotnes lēmumus par pirkumiem.
Šie ir tikai daži veidi, kā digitālās tehnoloģijas tiek izmantotas fitnesa jomā. Nedomājiet, ka tuvākajā laikā šīs inovācijas kļūs neaktuālas. Fitnesa nākotne lielā mērā balstās uz vēl lielākām inovācijām!
Related Posts
Leave a Reply Cancel reply
Meklēt
Kategorijas
Tagi
Arhīvs
- September 2023
- July 2022
- October 2021
- January 2021
- December 2020
- November 2020
- October 2020
- March 2020
- February 2020
- January 2020
- November 2019
- August 2019
- July 2019
- May 2019
- April 2019
- January 2019
- November 2018
- October 2018
- September 2018
- June 2018
- May 2018
- March 2018
- February 2018
- January 2018
- December 2017
- November 2017
- October 2017
- September 2017
- August 2017
- July 2017
- June 2017
- May 2017
- April 2017
- January 2016
- December 2015
- November 2014
- October 2014
- September 2014
- June 2014
- May 2014
- April 2014
- March 2014
- February 2014
- January 2014
- November 2013
- October 2013
- September 2013
- August 2013
- July 2013
- June 2013
- May 2013
- April 2013
- March 2013
- February 2013
- January 2013
- December 2012
- November 2012
- October 2012
- September 2012
- July 2012
- May 2012
- April 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- February 2011
- January 2011
- December 2010