Kā uzrunāt vietējos klientus, neizmantojot sociālos medijus?
Sociālie tīkli veido saikni starp sporta klubu un cilvēkiem no visas pasaules, taču, kad iet runa par tuvumā esošajiem klientiem, ir jāpievērš uzmanība arī citiem veidiem, kā vislabāk uzrunāt topošos un jau esošos kluba apmeklētājus. Tradicionālie mārketinga aktivitātes, piemēram, bukletu izsūtīšana un mērķauditorijai saistošu pasākumu organizēšana, ļauj koncentrēties tikai uz apkārtnē esošajiem potenciālajiem klientiem, necīnoties par uzmanību ar desmit citiem pilsētā un valstī esošajiem klubiem.
Nepievērsiet uzmanību tikai sociālajiem medijiem. Tā vietā izmantojiet dažādu pieeju. Izmantojot sociālos medijus, veidojiet atpazīstamību ārpus savas pilsētas un tradicionālo mārketingu, lai konkrētāk pievērstos apkaimē esošajiem potenciālajiem klientiem.
Organizējiet pasākumus
Viens no labākajiem veidiem, kā sasniegt potenciālos klientus, ir satikt viņus klātienē – ko tādu neļauj sociālie plašsaziņas līdzekļi. Ieguvumi biznesam no pasākumu rīkošanas ietver:
- Zīmola atpazīstamību
- Telpas demonstrēšanu
- Sabiedrisko attiecību stiprināšanu
- Uzticības veidošanu
Ja budžets ir ierobežots vai nav laika vadīt šāda veida pasākumu, otrs variants ir apmeklēt vai atbalstīt citus pasākumus, piemēram, sacensības vai sporta pasākumus. Svarīgi ir tikai zināt, kur atradīsies potenciālie klienti.
Izmantojiet tiešos pasta ziņojumus
Iespējams, cilvēki pārbauda savu e-pastu vairāk nekā 10 reizes dienā, taču tas nenozīmē, ka tas ir labākais veids, kā sasniegt potenciālo klientu. Pārpildītās elektroniskās pastkastes un varbūtība, ka nosūtītais e-pasts nonāks surogātpasta sadaļa, nozīmē, ka neatkarīgi no tā, cik reizes dienā cilvēks pārbauda savu elektronisko pastu, vienmēr pastāv iespēja, ka nosūtītā ziņa paliks nepamanīta.
Tā vietā, lai paļautos tikai uz elektronisko pastu, sūtot ziņojumus par jaunumiem un atlaižu piedāvājumus, izmēģini tiešos pasta sūtījumus. Tie nonāk tieši jūsu klienta mājās, padarot tos vēl efektīvākus nekā elektroniskos sūtījumus. Turklāt 60 procenti uzņēmumu, kuri izmanto tiešos pasta sūtījumus, norāda, ka tieši šāds mārketinga veids rada lielākos ienākumus un rezultātus.
Sociālie mediji ir vērtīgs rīks visiem uzņēmumiem, taču, lai izveidotu saikni ar vietējiem klientiem, jāapsver doma arī par tradicionālajiem mārketinga pasākumiem. Parādiet potenciālajam klientam, kas jūs esat, un dariet viņam zināmu, ka atrodaties netālu, un iespējams tas būs ilggadējs kluba pameklētājs.
Related Posts
Leave a Reply Cancel reply
Meklēt
Kategorijas
Tagi
Arhīvs
- September 2023
- July 2022
- October 2021
- January 2021
- December 2020
- November 2020
- October 2020
- March 2020
- February 2020
- January 2020
- November 2019
- August 2019
- July 2019
- May 2019
- April 2019
- January 2019
- November 2018
- October 2018
- September 2018
- June 2018
- May 2018
- March 2018
- February 2018
- January 2018
- December 2017
- November 2017
- October 2017
- September 2017
- August 2017
- July 2017
- June 2017
- May 2017
- April 2017
- January 2016
- December 2015
- November 2014
- October 2014
- September 2014
- June 2014
- May 2014
- April 2014
- March 2014
- February 2014
- January 2014
- November 2013
- October 2013
- September 2013
- August 2013
- July 2013
- June 2013
- May 2013
- April 2013
- March 2013
- February 2013
- January 2013
- December 2012
- November 2012
- October 2012
- September 2012
- July 2012
- May 2012
- April 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- February 2011
- January 2011
- December 2010