KĀPĒC FITNESA INVENTĀRS IR JĀIEDALA DĀŽĀDĀS KRĀSĀS
Iemesli, kāpēc fitnesa inventārs būtu jāgrupē pēc krāsām, ir daudz vienkāršāks, nekā var šķist. Pievēršot tam uzmanību un, ieviešot krāsu iedalījumu, tas būs noderīgs ieguldījums sporta klubam.
Ir jāaizmirst krāsu asociācijas, piemēram, kā “sarkans izraisa dusmas” vai ”zilā krāsa nomierina”, jo treniņu aprīkojuma krāsojums ir svarīgāks sporta kluba klientiem lietderības dēļ vairāk nekā tikai par emocionālo ietekmi.
FITNESA PSIHOLOĢIJA VEIKSMĪGĀKIEM TRENIŅIEM
Psiholoģijas pētījumā, kas tika publicēts Šveices akadēmiskajā žurnālā Frontiers in Psychology, redzams, ka krāsu emocionālā ietekme ir daudz mazāka nekā daudzi domā. Krāsu izpētes rezultāti var būt provokatīvi un lietderīgi tieši medijiem, sniedzot sabiedrībai līdz galam zinātnē neizpētītu informāciju.
Krāsu iedalījumam fitnesa zālēs ir liela nozīme, lai apmeklētāji zinātu, kāds aprīkojums konkrētajā vingrinājumā viņiem ir jāizmanto un kur tas atrodas.
Piemēram, Life Fitness jaunā Studio Line līnija grupu nodarbībām pierāda, cik liela nozīme ir krāsu iedalījumam. Tas palīdz arī uzturēt grupu nodarbību zālēs kārtību, novietojot izmantotās hanteles un svaru ripas savā vietā, vadoties pēc krāsām.
POZITĪVAS PIEREDZES VEIDOŠANA
Lai sporta klubā veidotu pozitīvu pieredzi saviem klientiem treniņu un grupu nodarbību laikā, hanteles, svaru ripas un cits fitnesa inventārs, kas ir organizēts pēc krāsu sadalījuma, palīdzēs cilvēkiem ātrāk orientēties un identificēt, kur, piemēram, atrodas hantele ar nepieciešamo svaru. Tas arī palīdz jauniem kluba apmeklētājiem vieglāk iepazīties ar sporta klubā pieejamo treniņa inventāru.
Krāsu dažādība – zaļš, zils, sarkans, melns – ir domāta, lai palīdzētu gan klientiem, gan treneru ikdienas darbam, palīdzot ātri identificētu pareizo inventāru, kas atbilst klientu vajadzībām un mērķiem.
Šāda krāsu dažādība tiek izmantota ne tikai, lai atšķirtu produktu svaru. Piemēram, Escape Fitness to izmanto arī Plyosoft kastēm, piemēram, mazākas kastes ir zaļas, tad zilas un sarkanās ir visaugstākās.
Empātija ir ceļš uz pārdomātu dizainu. Kamēr tiek padziļināti izprastas klientu vēlmes ērtākai vingrošanai, tas novedīs gan pie sakārtotības fitnesa klubā, gan pie apmierinātiem klientiem, kuri vēlēsies atgriezties Jūsu klubā atkal un atkal.
Tags In
Related Posts
Leave a Reply Cancel reply
Meklēt
Kategorijas
Tagi
Arhīvs
- September 2023
- July 2022
- October 2021
- January 2021
- December 2020
- November 2020
- October 2020
- March 2020
- February 2020
- January 2020
- November 2019
- August 2019
- July 2019
- May 2019
- April 2019
- January 2019
- November 2018
- October 2018
- September 2018
- June 2018
- May 2018
- March 2018
- February 2018
- January 2018
- December 2017
- November 2017
- October 2017
- September 2017
- August 2017
- July 2017
- June 2017
- May 2017
- April 2017
- January 2016
- December 2015
- November 2014
- October 2014
- September 2014
- June 2014
- May 2014
- April 2014
- March 2014
- February 2014
- January 2014
- November 2013
- October 2013
- September 2013
- August 2013
- July 2013
- June 2013
- May 2013
- April 2013
- March 2013
- February 2013
- January 2013
- December 2012
- November 2012
- October 2012
- September 2012
- July 2012
- May 2012
- April 2012
- March 2012
- February 2012
- January 2012
- December 2011
- October 2011
- September 2011
- August 2011
- July 2011
- June 2011
- May 2011
- April 2011
- March 2011
- February 2011
- January 2011
- December 2010