Iemesli, kāpēc fitnesa inventārs būtu jāgrupē pēc krāsām, ir daudz vienkāršāks, nekā var šķist. Pievēršot tam uzmanību un, ieviešot krāsu iedalījumu, tas būs noderīgs ieguldījums sporta klubam.

Ir jāaizmirst krāsu asociācijas, piemēram, kā “sarkans izraisa dusmas” vai ”zilā krāsa nomierina”, jo treniņu aprīkojuma krāsojums ir svarīgāks sporta kluba klientiem lietderības dēļ vairāk nekā tikai par emocionālo ietekmi.

FITNESA PSIHOLOĢIJA VEIKSMĪGĀKIEM TRENIŅIEM

Psiholoģijas pētījumā, kas tika publicēts Šveices akadēmiskajā žurnālā Frontiers in Psychology, redzams, ka krāsu emocionālā ietekme ir daudz mazāka nekā daudzi domā. Krāsu izpētes rezultāti var būt provokatīvi un lietderīgi tieši medijiem, sniedzot sabiedrībai līdz galam zinātnē neizpētītu informāciju.

Krāsu iedalījumam fitnesa zālēs ir liela nozīme, lai apmeklētāji zinātu, kāds aprīkojums konkrētajā vingrinājumā viņiem ir jāizmanto un kur tas atrodas.

Life Fitness Studio Line

Piemēram, Life Fitness jaunā Studio Line līnija grupu nodarbībām pierāda, cik liela nozīme ir krāsu iedalījumam. Tas palīdz arī uzturēt grupu nodarbību zālēs kārtību, novietojot izmantotās hanteles un svaru ripas savā vietā, vadoties pēc krāsām.

POZITĪVAS PIEREDZES VEIDOŠANA

Lai sporta klubā veidotu pozitīvu pieredzi saviem klientiem treniņu un grupu nodarbību laikā, hanteles, svaru ripas un cits fitnesa inventārs, kas ir organizēts pēc krāsu sadalījuma, palīdzēs cilvēkiem ātrāk orientēties un identificēt, kur, piemēram, atrodas hantele ar nepieciešamo svaru. Tas arī palīdz jauniem kluba apmeklētājiem vieglāk iepazīties ar sporta klubā pieejamo treniņa inventāru.

Krāsu dažādība – zaļš, zils, sarkans, melns – ir domāta, lai palīdzētu gan klientiem, gan treneru ikdienas darbam, palīdzot ātri identificētu pareizo inventāru, kas atbilst klientu vajadzībām un mērķiem.

Šāda krāsu dažādība tiek izmantota ne tikai, lai atšķirtu produktu svaru. Piemēram, Escape Fitness to izmanto arī Plyosoft kastēm, piemēram, mazākas kastes ir zaļas, tad zilas un sarkanās ir visaugstākās.

Empātija ir ceļš uz pārdomātu dizainu. Kamēr tiek padziļināti izprastas klientu vēlmes ērtākai vingrošanai, tas novedīs gan pie sakārtotības fitnesa klubā, gan pie apmierinātiem klientiem, kuri vēlēsies atgriezties Jūsu klubā atkal un atkal.