Pienāk brīdis, kad katrs sporta kluba īpašnieks veic kluba renovāciju. Pirms sākt nākamo remontu ir labi zināt dažas lietas par to, kā šo precesu padarīt vieglāku sev, saviem darbiniekiem un apmeklētājiem.

Vissvarīgāk ir plānot uz priekšu. Paziņojiet par renovāciju saviem darbiniekiem pēc iespējas ātrāk, bet palūdziet, lai viņi nestāsta kluba apmeklētājiem neko līdz brīdim, kad renovācija jau ir pavisam tuvu sākumam. Jūs vēlaties, lai darbinieki ir informēti un iekļautos procesā, bet, ja apmeklētāji uzzinās pārāk ātri, var rasties baumas.

Pēc tam nosakiet darba apjomu, kādas pārmaiņas tiks veiktas. Konsultējieties ar savu būvkonstruktoru, lai noteiktu cik laiku un kādas izmaksas prasīs šī renovācija un kā visu padarīt maksimāli efektīvu. Ideālā gadījumā Jums vajadzētu darīt vismaz dažus renovācijas darbus naktī, kad klubs ir slēgts. Brīdī, kad notiks vienošanās par kopējo renovācijas darbu cenu, vajag vienoties par cenu, kurā ietilpst arī nakts darbs, dažiem vai visiem renovācijas darbiem. Tas parasti palielina cenu, taču bieži vien tas ir tā vērts.

Uzziniet, cik ilgi tiks veikti remontdarbi un kādā secībā, lai varētu saplānot katru soli.

Veiciet precīzu plānošanu, kas ietver pasūtījumus visām nepieciešamajām precēm, lai tās laicīgi būtu sporta klubā, un būtu pieejamas laikā, kad tās vajadzēs. Atstājot pasūtīšanu līdz pēdējai minūtei var aizkavēties viss renovācijas process.

Protams, ka dažas no kluba telpām būs slēgtas uz neilgu laiku, renovācijas procesā. Esiet gatavs apmeklētāju sūdzībām par dažādiem renovācijas jautājumiem. Ikvienam būs neērtības kādā brīdī un ir cilvēki, kuriem vienkārši nepatīk pārmaiņas. Pārliecinieties, ka Jūsu darbinieki ir labi klausītāji, lai atrisinātu problēmas. Viņiem ir nepieciešams pozitīvs skatījums visas renovācijas laikā.

Lai palīdzētu to izdarīt, personālam ir jābūt gatavam atbildēt uz dažādiem tipiskiem jautājumiem, ko viņiem varētu uzdot. Vislabāk ir sagatavot sarakstu ar iespējamiem jautājumiem un noteikt precīzas atbildes. Darbiniekiem nepieciešams iegaumēt šos jautājumus un būt gataviem atbildēt. Daži no jautājumiem: Kad darbs būs pabeigts? Kāpēc viņi izvēlas šo krāsu? Kāpēc viņi tērē naudu jauniem dekoriem? Vai mainīsies abonomentu cenas?

Lai palīdzētu samazināt bažas, nepieciešams nepārtraukti sazināties ar apmeklētājiem par renovāciju, lai viņi saprastu, kas tiek darīts, kāpēc tiek darīts un kā tas dos labumu viņiem. Saziņai nepieciešams izmantot dažādās metodes. Ne tikai vestibilā atstāts paziņojums, bet arī e-pasts, pastkartes, telefona zvani, ziņojumi internetā, jo ir cilvēki, kas klubā iegriežas neregulāri un ir nepieciešams izvietot informāciju tā, lai tā sasniegtu visus apmeklētājus. Svarīgi šīs ziņas atkārtot, īpaši, kad tiks slēgtas kādas no kluba zonām.

Palīdziet veidot paredzēšanas sajūtu, parādot kā izskatīsies renovētās telpas. Tiklīdz plāni ir pabeigti, vestibilā nepieciešams izstādīt 3D zīmējumu par kluba jauno izskatu. Svarīgi ir samazināt kluba apmeklētāju diskomfortu. Putekļi un netīrumi ir kaitinoši, jāmēģina klubu saglabāt pēc iespējas tīrāku. Apsveriet izmantot krāsas un līmes ar samazinātu smaku un zemu gaistošos organiskos savienojumus, jo daudzi cilvēki ir jūtīgi pret krāsu, līmēm un jauna grīdas seguma ķimikālijām. Visbeidzot, drošība ir pirmajā vietā: pārliecinieties, ka kāpnes, instrumenti un citi priekšmeti nestāv tā, lai cilvēki varētu aizķerties vai paslīdēt uz tiem.

Kad Jūs atjaunojat savu klubu, Jums vajadzētu uz to apskatīties, kā uz lielisku mārketingu, pārdošanu un apmeklētāju atzinību iegūšanu. Tā ir iespēja atjaunot apmeklētāju un darbinieku sajūsmu par savu klubu, bet, ja renovācijas process nav pārdomāts, tas var radīt vairāk problēmu, nekā priekšrocību. Mēģiniet saskatīt šo projektu no apmeklētāju viedokļa, un tad, Jums būs iespēja labāk sagatavoties.

12753952639631