Pandēmijas laikā esam secinājuši, ka klientiem ir ļoti svarīga labklājība atpūtas laikā. Tā kā daudziem ir samazinājusies, reizēm traucējošā, ikdienišķā steiga un darba burzma,vairākums no mums ir spējuši atjaunot savu saikni ar to, kas mūs patiešām saista un rada dzirksteli mūsu acīs, proti, arī esam sapratuši, ka labklājība un veselība ir viena no svarīgākajām dzīves sastāvdaļām. Mazinoties pandēmijas ierobežojumiem, cilvēki vēlas vairāk ceļot un ievērot pandēmijas laikā izvirzītos mērķus, tas ir, fiziskās formas uzturēšana, laika pavadīšana dabā, veselības uzlabošana, ko kopumā var nosaukt par veselīgu dzīvesveidu.

Iespējams, tādēļ labklājības jeb “welness” nozarei tiek prognozēta daudz straujāka atkopšanās, nekā paredzēts. Globālās labsajūtas pētījuma dati, kurus veica Lululemon, prognozē, ka nozare pieaugs par aptuveni 6% 2021. gadā un par 4,4% 2022. gadā. Lielākā uzmanība tiek pievērsta trim labklājības svarīgākajiem faktoriem – fiziskajam, garīgajam un sociālajam – no kuriem pirmais ir īpaši nozīmīgs.

Ceļotājiem, labklājībās līmenis acīmredzami pieaug – ir svarīgi pārliecināties, ka labklājība ir arī Jūsu klientu saraksta augšgalā. Ir pieci galvenie veidi, kā labklājību padarīt par vissvarīgāko: pazīt savu auditoriju, zināt galvenās tendences, rūpīgi pievērst uzmanību visam klientu ceļam Jūsu uzņēmumā, paplašināt piedāvājumu un koncentrēties uz labklājību visas organizācijas ietvaros.

Ziniet savus klientus

Datu apkopošana un analīze ir būtiska dažādu iemeslu dēļ:

• Tas palīdz paredzēt telpu pieejamību un atcelšanas iespējamību

• Tas ļauj jums saprast, kas ir Jūsu klienti

• Tas sniedz ieskatu par to, ko Jūsu klienti patiešām novērtē

• Tas ļauj noteikt jomas, kurās ir jāveic uzlabojumi, kas ietekmē ieņēmumus un darbības efektivitāti

• un palīdz Jums pieņemt apzinātākus lēmumus par iespējamiem ieguldījumiem

Lai gan ir ļoti svarīgi saprast savus klientus, daļa no procesa ir saistīta ar viņu privātuma un datu preferenču apzināšanos un ievērošanu. Pieaugot interesei par sanitārijas politiku un pieprasot privātas treniņu telpas, ir vērts apsvērt atsevišķo telpu un fitnesa risinājumus.

Iepazīstieties ar populārākajām tendencēm

Ir vērts paturēt prātā, ka pandēmijas laikā fitnesa vajadzības ir radikāli mainījušās. Piemēram, ACSM (Amerikas Sporta medicīnas koledža) kā galvenās piecas 2021. gada fitnesa tendences uzskaita tiešsaistes treniņus, valkājamas tehnoloģijas, ķermeņa svara treniņus, aktivitātes brīvā dabā un augstas intensitātes intervālu treniņus (HIIT). Acīmredzamu iemeslu dēļ, pastaigu popularitāte 2020. gadā pieauga, tāpēc viesnīcu viesi varētu būt tikpat ieinteresēti informācijā par vietējiem pastaigu maršrutiem kā par fitnesa iespējām uz vietas.

Lai runātu par ceļotāju vajadzībām, ir ļoti svarīgi sekot līdzi visām jaunākajām izmaiņām.

Klienta pieredze

Pandēmijas dēļ, klientu pieredze ir kļuvusi vēl svarīgāka visos dzīves aspektos. Kā patērētāji mēs esam prasīgāki un mazāk iecietīgi pret šķēršļiem. Kā Jūs varat nodrošināt, lai Jūsu klientiem būtu nevainojama pieredze, kas aicinātu viņus  atgriezties vēl vienu reizi un pat biežāk? Vai ir kādi šķēršļi, kurus varat noņemt, vai papildinājumi, kurus varat iekļaut?

Uzlabojiet labklājību visā uzņēmumā

Labklājībai jābūt iekļautai visā organizācijā, lai to izjustu klients. Pirms mēģināt apmeklētājiem nodrošināt izcilu pieredzi, pārliecinieties, vai Jūsu iekšējā vide ir kārtībā.

Paplašiniet savu piedāvājumu

Trenažieru zāle viesnīcā var gan padarīt viesu pieredzi vai nu labāku vai pat sliktāku, gan būt kā ietekmējošam faktoram pie rezervācijas. Pirms izlemjat par savu ieguldījumu, Jums jāuzdod sev daži jautājumi:

• Vai, izvēloties aprīkojumu, tiek ņemtas vērā jaunākās tendences?

• Vai esat fleksibls?

• Vai esat pārliecinājies, ka Jūsu aprīkojums ir viegli nododams vai maināms?

• Vai Jūsu trenažieru zāle ir atvērta tikai viesiem vai arī pārējiem lietotājiem?

• Vai varat piedāvāt kādus trenažierus arī numurā?

Ja Jūsu īpašumā nav speciālu telpu trenažieru zālei, divu mazāk izmantojamu telpu pārvēršana par nelielu sporta zāli ir rentabls veids, kā palielināt piedāvājumu.

Lai nodrošinātu optimālu labklājības pieredzi, šie punkti ir jāiekļauj visā organizācijā un jāīsteno kā daļa no viesnīcas politikas.

Kā nodrošināt viesiem labāko pieredzi no palikšanas numurā

Pēc pandēmijas pasaulē ir mainījies vidējais viesnīcu un sporta zāles apmeklētāju profils. Cilvēki vēlas īpašāku pieredzi, lielāku kontroli un minimālus traucējumus. Kā Jūs varat to iekļaut savā piedāvājumā?

Fitnesa produkti un zīmoli ceļo kopā ar saviem klientiem. Tā kā fitness ir kļuvis par ikdienas sastāvdaļu daudziem no mums, ir svarīgi nodrošināt, lai Jūsu viesi varētu piekļūt visām ērtībām, pie kurām viņi ir pieraduši, arī ceļojumos. Treniņu izsekošana, treniņi pēc pieprasījuma un ikdienas treniņu ieteikumi ir svarīgi viesiem, kuri vēlas turpināt nodarboties ar fitnesau visas uzturēšanās laikā.

Arvien vairāk viesnīcu sāk piedāvāt numuriņu aprīkojumu, piemēram, skrejceļus, velo trenažierus, hanteles un vingrošanas bumbas. Dažās viesnīcās tiek piedāvātas “strādā, trenējies” akcijas, kurās ir otras blakus esošās istabas, kas iekārtojamas kā darba vai trenažieru zāles, ar virtuālo treniņu iespējām. Viesnīcas “Hilton” jaunā fitnesa koncepcija apvieno tradicionālo viesnīcas numuru ar fitnesa centru, kā arī 11 dažādas iekārtas un aksesuāru iespējas, kā arī skārienekrāna displeju ar individuālām vingrinājumu apmācībām, lai palīdzētu viesiem veikt treniņu. “Kempinski” viesnīcas ir ieviesušas “fit room”, uzlabotus “suite” numurus atsevišķās viesnīcās, kas ir aprīkoti ar treniņu numurā risinājumiem un fitnesa pakalpojumiem pēc pieprasījuma, kā arī personīgas vadītas nodarbības ar virtuālu treneri, kam var piekļūt, izmantojot QR kodu.

Labi zinot savu demogrāfisko stāvokli, tiks noteikts, ko Jūs piedāvājat viesiem un kāda būs viņu uzturēšanās un atgriešanās varbūtība. Ja Jūsu viesu profils pārsvarā ir cilvēki, kas ceļo biznesa prasībās, bet kuri vēlas saglabāt ikdienas treniņu režīmu, istabas aprīkojums varētu būt ieguldījuma vērts. Ja Jūsu galvenie klienti ir tie, kas ceļo atpūtai, piemērotāk būs likt uzsvaru uz atsevišķām trenažieru zālēm.